22.04.2008

Μαρία Θαμπράνο

Βέμπλογκ: Σε ξαναθυμήθηκα. Πώς τα περνάς;
Ελάν: Το βλέπω, εγώ σε είχα ξεχάσει. Έχω πολλή δουλειά και οι μέρες περνάνε πολύ γεμάτες. Σήμερα διάβασα το Ματωμένο Γάμο του Λόρκα για την τάξη του Ιππόλυτο Εστέμπαν Σολέρ, μιλήσαμε για την Εποχή της Σιωπής του Μαρτίν Σάντος, πήγα Γυμναστική και κουράστηκα, διόρθωσα ένα κάρο λάθη στο μπλογκ, ψώνισα τρόφιμα, έφαγα, επικοινώνησα με φίλους και φίλες στη Γερμανία, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., είδα συμφοιτητές και φίλους, μίλησα με την καθηγήτριά μου, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, συνέχισα τον πολυγλωσσικό μου πίνακα που πράγματι με βοηθάει να βάλω σε μια τάξη το καθημερινό μου λεξιλόγιο, κοίταξα μια διόρθωση της παρουσίασής μου για το μάθημα της ορολογίας της Γκλόριας Γκερέρο, έστειλα μια διορθωμένη μετάφραση του αποσπάσματος από το Κουτσό του Χούλιο Κορτάσαρ και τώρα το βράδυ ξεκίνησα για το μάθημα του Μπιθέντε Φερνάντεθ και της Ιωάννας Νικολαΐδου να γράφω (μεταφράζω) ένα άρθρο για τη Βικιπαίδεια σχετικά με τη Μαρία Θαμπράνο.
Βέμπλογκ: Καλά, μέρα ήταν αυτή ή αγώνας δρόμου;
Ελάν: Καλή μέρα!
Βέμπλογκ: Και σένα και σ` ευχαριστώ για την εγκλειστική αυτή συνέντευξη.

Σημείωση 23.04.08: Το άρθρο για τη Μαρία Θαμπράνο μεγαλώνει και καλυτερεύει. Μπορείτε να κάνετε όλες σας τις παρατηρήσεις στη Βικιπαίδεια ή ακόμα κι εδώ.
Σημείωση 24.04.08: Δεν είναι μονόλογος είναι διάλογος, για να μην ξεχνιόμαστε.
Σημείωση 05.05.08: Το βιβλίο του Λουίς Μαρτίν-Σάντος είναι στα χέρια μου και θα το διαβάσω. Επίσης έχει μεταφραστεί στα ελληνικά. Εδώ θα βρείτε τη μετάφραση.
Προσθήκη 07.07.08: Διάβασα το βιβλίο του Λουίς Μαρτίν-Σάντος και έγραψα κάτι σχετικό στο ιστολόγιο, ψάξτε το με την αναζήτηση πάνω αριστερά.

Εικόνα Αντεκέρα, Ανδαλουσία- Bild/Imágen Antequera, Andalucía

Keine Kommentare: