21.02.2008

Η αγαπημένη μου ελληνική λέξη

Με αφορμή τη διεθνή ημέρα της μητρικής γλώσσας (σήμερα, 21 Φεβρουαρίου) σκέφτηκα να γράψω εδώ ποιά είναι η αγαπημένη μου λέξη στη μητρική μου γλώσσα, τα ελληνικά. Αλλά μιας και δεν είχα χρόνο να σκεφτώ σήμερα και ούτε ιδιαίτερη έμπνευση, είπα, αφού διάβασα ένα άρθρο στη σελίδα tagesschau.de, να σας ζητήσω εσάς να μου γράψετε την αγαπημένη σας ελληνική λέξη.

Λοιπόν, τι λέτε; Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική λέξη;

Εικόνα Τένια Παπαγεωργίου -Imágen Tenia Papayeoryíu- Bild Tenia Papajeorjiu

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Η πιο ωραία λήξη για μένα είναι "φιλότιμος".

Αλλά η πιο αστεία είναι "φαστφουντάδικο".

Το λέω παρόλο που δεν είναι η μητρική μου γλώσσα.

Μαλαγένιο

Eleni hat gesagt…

Μέσω ηλ. ταχυδρομείου λέει η Μ.:

----» Η λέξη μου είναι θάλασσα.

Anonym hat gesagt…

Η λέξη κλαυσίγελος (αρχ.: κλαυσίγελως). Ίσως γιατί δεν μπορεί να μεταφραστεί μονολεκτικά σε κάποια άλλη γλώσσα! Στα γερμανικά την έχω δει μεταφρασμένη ως: mit Weinen vermischtes Lachen.

Anonym hat gesagt…

Απο τις πιο αγαπημενες μου λεξεις ειναι το Ηλιατορας

Eleni hat gesagt…

Μέσω μηνύματος λέει ο Χ.:

-----» Η αγαπημένη μου ελληνική λέξη έρχεται απο την αρχιτεκτονική....
ΚΑΛΑ ΙΣΘΗΣΙΑ

Eleni hat gesagt…

Μέσω ηλ. ταχυδρομείου λέει ο Γ.Σ.Χ:


----->> eines meiner griechischen Lieblingswörter ist "áxios,-a, -o".