04.12.2008

Πολλά νέα και παλιά-Alte Neuigkeiten

Ελπίζω να μην έχει ανησυχήσει κανείς σας που δεν έχω γράψει πάλι τόσον καιρό. Είμαι καλά, απλά έχω ένα κάρο δουλειές στη μέση. Μόνο ένα πράγμα τέλειωσα τις τελευταίες μέρες. Πήρα ένα μέρος του πτυχίου στα χέρια μου ένα χρόνο μετά: Πανεπιστήμιο Λειψίας, Θεωρητική Γλωσσολογία, Μέσος βαθμός 1,1 (πολύ καλά), Λειψία, 26.11.2007.

Κάτι να μου τονώσει το ηθικό κι ας είναι και παλιό ... το νέο. Το κόλλησα στον τοίχο στο γραφείο να το βλέπω και να παίρνω κουράγιο.

Περισσότερα νέα βρίσκετε στη δεξιά στήλη του ιστολογίου.
___________

Ich hoffe niemand macht sich um mich Sorgen. Es geht mir nämlich gut, ich habe keine Ergebnisse zum Hineinstellen. Eine Sache ist in den letzten Tagen doch fertig geworden. Ιch habe eine Bescheinigung für einen Teil meines Diploms erhalten: Universität Leipzig, Allgemeine Sprachwissenschaft Magistra im Nebenfach, (Durchschnitt) Fachnote 1,1 (sehr gut), Leipzig, 26.11.07.

Auch wenn die Neuigkeit ein Jahr alt ist, hat sie heute mir etwas Motivation gegeben. Die Bescheinigung hängt jetzt über dem Schreibtisch.

Ihr findet mehr Neuigkeiten an der rechten Spalte des Blogs.

Bild Südvorstadt, Leipzig, Εικόνα, σπίτι, Λειψία

Keine Kommentare: